Gamink.lt

Stiprinkite savo imunitetą

  • Per dieną reikėtų suvartoti iki 2–3 šaukštų bičių duonos, iki 3–4 šaukštų medaus. Bičių produktai turi imuninei sistemai reikalingų „statybinių“ medžiagų. Žiedadulkėse yra visų aminorūgščių, kurios veikia imuninių ląstelių kiekybę ir kokybę. Medus – idealus energijos šaltinis.

    Valgykite daug žuvies ir gerkite žuvų taukų. Imuninei sistemai reikia ir omega 3 riebalų rūgščių. Ideali jų kompozicija yra žuvų taukuose (2–3 kapsulės per dieną). Galima tiesiog valgyti piene išvirtą menkę, skumbrę ar kitokią pigią žuvį, nupylus tirštas balkšvas nuosėdas.

    Skalaukite nosiaryklę vandeniu. Vos pajutus virusų ataką – pradėjus čiaudėti, reikėtų nedelsiant skubėti prie kriauklės ir, nusiplovus rankas, šiltu vandeniu rūpestingai išskalauti nosiaryklę: vieną šnervę užspaudus įtraukti šilto vandens, jį išpūsti pro kitą šnervę, paskui tą patį atlikti su kita puse, tai pakartoti.

    Organizmą aprūpinkite karotinoidais. Ideali jų kompozicija yra morkose, tačiau reikia gerti ne jų sultis, o valgyti tarkius, pusvalandį pakeptus alyvuogių aliejuje ar kituose riebaluose. Juose ištirpsta visi karotinoidai, kurie organizmui suteikia daugybę „paslaugų“. Daug karotinoidų turi ir šaltalankių aliejus.

    Gerkite daug arbatos. Sergant, karščiuojant labai svarbu per dieną išgerti iki 2 litrų mėgstamos arbatos: čiobrelių, kmynų, raudonėlių, medetkų. Kas nemėgsta vaistažolių, gali gerti ir arbatžolių arbatą, tik ją reikia tinkamai paruošti, kad būtų ištrauktos visos veikliosios medžiagos: išmirkyti drungname vandenyje, pavirti, tas pačias arbatžoles naudoti dar kelis kartus.

    Valgykite svogūnų ir česnakų. Per parą reikėtų suvalgyti didelę svogūno galvutę arba 2 skilteles česnako. Sergant skrandžio ar dvylikapirštės žarnos opa, supjaustytą svogūną patariama perlieti verdančia sriuba ir valgyti sumaišius su salotomis.

    Pasitelkite imuniteto rezervą. Imuninei sistemai reikėtų „vadybininko“ – imunomoduliatoriaus: ežiuolių, amalų ar beržų lapų preparatų. „Vadybininkai“ sureguliuoja ląstelių santykį. Neturint įdirbio organizmo savisaugos srityje, reikėtų pasitarti su vaistininku.

    Venkite įtampos. Jautriems, panikuoti linkusiems žmonėms įtampa, žinoma, nepadeda stiprinti imuniteto. Tuomet patariama prisiminti adaptogenus (augalinės ir gyvulinės kilmės vaistai, gerinantys nervinių impulsų sklidimą centrinėje nervų sistemoje). Dirglesniesiems siūlomos vaistažolių arbatos: apynių, mėtų, katžolių, melisų. Kai įtampa pasireiškia nervų sistemos slopinimu, praverčia eleuterokokų, auksinės šaknies (raudonosios rodiolės) preparatai, mišinys su saldymedžiu.

    Karščiuojantiems ant kaktos dėkite pavilgus. Nemažinkite temperatūros aspirinu, bent tris dienas ją palaikykite 38–38,5 laipsnių. To reikia tam, kad pasigamintų antikūnai ir organizmas virusą įsimintų iki 70–80 metų. Verčiau ant kaktos dėti pavilgus, gerti stiprų aviečių kotų nuovirą. Beje, aviečių kotų, lapų ir uogų nuovirai labai tinka ir nėščiosioms, kūdikiams, žindančioms motinoms. Temperatūrą taip pat patariama reguliuoti liepų žiedų arbata.

    Dėvėkite apsaugines kaukes. Jei kosėjate, čiaudėjate, viešoje vietoje dėvėkite kaukes. Jas svarbu užsidėti tinkamai: žemyn palenktos klostės turi būti išorėje, o einančios į viršų – prie veido.

    Prisiminkite kvapų terapiją. Į vonią įlašinkite eterinių aliejų, kuriuose yra fi toncidų – virusus apsvaiginančių gamtinių junginių. Tai kedrų, šalavijų, kriptokarijų, mirtenių, rozmarinų, levandų, eukaliptų, gvazdikų aliejai. Ant sukarpytų virtuvinių kempinėlių užlašinkite po 2 lašus eterinių aliejų ir išdėliokite namuose, ypač ligonio kambaryje.

Į viršųValstietis.lt

Lankytojų komentarai

  1. Makrof 2012 March 29, 07:00

    You’ve got to be kidding me-it’s so tranpsarnelty clear now!

Palikti komentarą